всеукраинский информационно-аналитический журнал, посвященный вопросам оптимизации логистических процессов
Новости О журнале Подписка Реклама Доска объявлений
Контакты Партнеры
 

 
 
Свежий номер
Архив
Электронная версия

Письмо редактору
Фоторепортажи
Реклама на сайте


Тема для обсуждения

Авторам
Приглашаем к сотрудничеству



10 октября 2019
Оптимальная маршрутизация для доставки стройматериалов
Доставка стройматериалов является, пожалуй, наиболее сложной для маршрутизации, и связанно это прежде всего с тем, что доставляемая продукция имеет различные характеристики по весу и объему.
Подробнее

15 марта 2019
Ирина Новикова – новый Генеральный директор «GEFCO Украина»
Группа GEFCO сообщает о назначении Ирины Новиковой на должность Генерального директора «GEFCO Украина».
Подробнее

13 марта 2019
ZAMMLER GROUP святкує 12-річчя!
Сьогодні виповнюється 12 років українській логістичній компанії ZAMMLER! Компанії, яка першою з вітчизняних логістів почала надавати послуги фулфілмента і першою вийшла на міжнародні ринки!
Подробнее
НОВОСТИ


12 февраля 2016
Змінено алгоритм оформлення контейнерів з використанням ІСПС
Починаючи з 08.02.2016 експедитори можуть отримувати дозвіл на навантаження імпортних контейнерів на транспортні засоби, а також інформацію про визначені форми контролю митною службою (візування нарядів) ще до прибуття судна з цими контейнерами в порт. Обов’язковою вимогою такої оптимізації є наявність попередньої інформації, що надається морським агентом (відповідно до Порядку виконання митних формальностей на морському та річковому транспорті, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 10.03.2015 р. № 308), попередньої митної декларації та електронного наряду в ІСПС із доданим до нього коносаментом та інвойсом.
Зміна алгоритму формування електронної черги здійснюється на виконання Меморандуму між Державною фіскальною службою України та Міністерством інфраструктури України про співпрацю в галузі інформаційних технологій щодо вдосконалення митних процедур в морських портах України.
Наступним кроком взаємодії ДФС та МІУ повинно стати впровадження автоматичної системи аналізу ризиків за рахунок інтеграції ІСПС та CTS (cargo targeting system) Всесвітньої митної організації.


Просмотреть архив новостей






Версия для печати  
На первую страницу  
Контактная информация  


 
Логин  
Пароль
Регистрация
Забыли пароль?
Вы не авторизированы,
пройдите авторизацию
Логистический оператор
Транспортные биржи
Таможенные брокеры