всеукраинский информационно-аналитический журнал, посвященный вопросам оптимизации логистических процессов
Новости О журнале Подписка Реклама Доска объявлений
Контакты Партнеры
 

 
 
Свежий номер
Архив
Электронная версия

Письмо редактору
Фоторепортажи
Реклама на сайте


Тема для обсуждения

Авторам
Приглашаем к сотрудничеству



10 октября 2019
Оптимальная маршрутизация для доставки стройматериалов
Доставка стройматериалов является, пожалуй, наиболее сложной для маршрутизации, и связанно это прежде всего с тем, что доставляемая продукция имеет различные характеристики по весу и объему.
Подробнее

15 марта 2019
Ирина Новикова – новый Генеральный директор «GEFCO Украина»
Группа GEFCO сообщает о назначении Ирины Новиковой на должность Генерального директора «GEFCO Украина».
Подробнее

13 марта 2019
ZAMMLER GROUP святкує 12-річчя!
Сьогодні виповнюється 12 років українській логістичній компанії ZAMMLER! Компанії, яка першою з вітчизняних логістів почала надавати послуги фулфілмента і першою вийшла на міжнародні ринки!
Подробнее
НОВОСТИ


21 февраля 2018
Укрзалізниця почала нараховувати клієнтам ринкову плату за користування вантажними вагонами

19 лютого 2018 року почав діяти новий порядок визначення плати за використання власних вагонів «Укрзалізниці» у процесі перевезення вантажів. Про це повідомив в.о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов у Facebook. Відтепер плату за користування власними вантажними вагонами Укрзалізниця формує на ринкових умовах, як і інші власники рухомого складу. Раніше ціна на перевезення у вагонах Укрзалізниці встановлювалася державою й була значно нижчою від ринкової.

«На сьогодні клієнти Укрзалізниці вже уклали 5243 нових договорів. Для прискорення реєстрації в автоматизованих системах ми пропонуємо підписувати договори не в паперовому, а в електронному вигляді», - повідомив в.о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов на своїй сторінці у Facebook.

Очільник «Укрзалізниці» також підкреслив, що процес дерегуляції є вкрай важливим: «Дерегуляція дозволить збільшити надходження коштів на розвиток компанії - очікуємо більше 3 млрд грн. Ми розраховуємо також, що такий крок унеможливить корупційні схеми в цьому сегменті. Очікуємо ліквідації штучного дефіциту вагонів та зниження вартості перевезення для кінцевого споживача за рахунок вирівнювання співвідношення попиту та пропозиції вагонів на ринку».

Запровадження однакового та прозорого принципу ціноутворення - важливий крок, який сприятиме розвитку конкуренції на ринку вантажних перевезень та покращенню якості транспортних послуг, ліквідує корупційні схеми та штучний дефіцит рухомого складу. Крім того, із запровадженням нового механізму визначення вартості перевезень у власних вантажних вагонах також дозволить Укрзалізниці отримати додаткові надходження та спрямувати їх на розвиток вантажного сектору.

Передбачається, що дерегуляція вагонної складової тарифу впроваджуватиметься в два етапи. На першому етапі, який вже триває, застосовуватиметься формульний розрахунок щоденної оплати за здійснення послуги перевезення у вагонах ПАТ «Укрзалізниця». На другому етапі, орієнтовно з другого кварталу цього року, планується запровадження електронних торгів у системі «Prozorro. Продажі». На торги виставлятиметься частина порожнього парку вагонів і за їх результатами визначатиметься ціна для всього парку вагонів за видами та на певну дату.

Нагадаємо, що 17 січня 2018 року правління ПАТ «Укрзалізниця» затвердило процедуру визначення плати за використання власних вагонів Укрзалізниці. Таким чином завершено процес дерегуляції вагонної складової тарифу для парку власних вагонів компанії. Відповідні кроки ПАТ «Укрзалізниця» здійснило на виконання Розпорядження Кабінету Міністрів України від 1 лютого 2017 року № 64 та наказу Міністерства інфраструктури України від 7 грудня 2017 року № 425 «Про внесення змін до Збірника тарифів на перевезення вантажів залізничним транспортом у межах України та пов'язані з ними послуги».

Перша реакція користувачів послугами «Укрзалізниці» не була такою ж оптимістичною. Ось як вони покоментували пост Кравцова:

Просмотреть архив новостей






Версия для печати  
На первую страницу  
Контактная информация  


 
Логин  
Пароль
Регистрация
Забыли пароль?
Вы не авторизированы,
пройдите авторизацию
Логистический оператор
Транспортные биржи
Таможенные брокеры