всеукраинский информационно-аналитический журнал, посвященный вопросам оптимизации логистических процессов
Новости О журнале Подписка Реклама Доска объявлений
Контакты Партнеры
 

 
 
Свежий номер
Архив
Электронная версия

Письмо редактору
Фоторепортажи
Реклама на сайте


Тема для обсуждения

Авторам
Приглашаем к сотрудничеству



10 октября 2019
Оптимальная маршрутизация для доставки стройматериалов
Доставка стройматериалов является, пожалуй, наиболее сложной для маршрутизации, и связанно это прежде всего с тем, что доставляемая продукция имеет различные характеристики по весу и объему.
Подробнее

15 марта 2019
Ирина Новикова – новый Генеральный директор «GEFCO Украина»
Группа GEFCO сообщает о назначении Ирины Новиковой на должность Генерального директора «GEFCO Украина».
Подробнее

13 марта 2019
ZAMMLER GROUP святкує 12-річчя!
Сьогодні виповнюється 12 років українській логістичній компанії ZAMMLER! Компанії, яка першою з вітчизняних логістів почала надавати послуги фулфілмента і першою вийшла на міжнародні ринки!
Подробнее
НОВОСТИ


5 февраля 2016
Уряд затвердив ринкову методику розрахунку платежів за концесію
Кабінет Міністрів України ухвалив постанову про зміну Методики визначення розміру концесійних платежів. Нова методика є більш прозорою і гнучкою, а тому стимулюватиме залучення інвесторів і дозволить збільшити надходження до бюджету. Про це повідомила перший заступник Міністра економічного розвитку і торгівлі України Юлія Ковалів.За її словами, ініційована Міністерством зміна методики розрахунку означає перехід від радянської фондовіддачі до ринкових формул розрахунків у залежності від доходу або вартості ринкових активів. Саме такі підходи використовуються в розвинутих країнах світу.
Нова методика розрахунку концесійних платежів передбачає, серед іншого, розмежування способів розрахунку платежу в залежності від виду концесійного договору. Так, концесія на експлуатацію або реконструкцію наявних об’єктів (brown-field) розраховується трьома способами: залежно від вартості наданого у концесію об’єкта, від чистого доходу, або у вигляді змішаного платежу (враховуючи вартість об’єкта та дохід). У той час, як концесія на будівництво нових об’єктів (green-field) розраховується тільки залежно від чистого доходу.
Крім того, концесієдавець зможе сам обрати спосіб розрахунку платежу з урахуванням сфери господарської діяльності. При цьому розмір концесійного платежу стає одним із критеріїв визначення переможця концесійного конкурсу. «Відтепер потенційні інвестори при участі в конкурсі будуть опиратися на зрозумілі та прийнятні у світі підходи, а держава нарешті отримуватиме кошти до бюджету. Ми сподіваємося, що вже з 2016 року договори концесії будуть укладатися за цими новими, міжнародними правилами», - зазначила перший заступник Міністра економічного розвитку і торгівлі України.
Юлія Ковалів також підкреслила необхідність внесення змін у чинне законодавство щодо механізму здійснення концесійних платежів. За її словами, сьогодні існує можливість погасити концесійні платежі через інвестиції в об'єкт, що суттєво зменшує доходи бюджету, це особливо помітно, наприклад, у галузі вуглевидобування. Заступник Міністра упевнена, що інвестиційні відносини треба окремо прописувати в договорі та чітко відділяти від концесійних платежів, які мають надходити до бюджету.
Міністерство економічного розвитку і торгівлі України разом із Фондом державного майна та Мінінфраструктури також готує нову версію Закону про концесію, що дозволить зробити більш ефективним механізм концесії на будівництво нових об'єктів, насамперед – у транспортній сфері.


Просмотреть архив новостей






Версия для печати  
На первую страницу  
Контактная информация  


 
Логин  
Пароль
Регистрация
Забыли пароль?
Вы не авторизированы,
пройдите авторизацию
Логистический оператор
Транспортные биржи
Таможенные брокеры