всеукраинский информационно-аналитический журнал, посвященный вопросам оптимизации логистических процессов
Новости О журнале Подписка Реклама Доска объявлений
Контакты Партнеры
 

 
 
Свежий номер
Архив
Электронная версия

Письмо редактору
Фоторепортажи
Реклама на сайте


Тема для обсуждения

Авторам
Приглашаем к сотрудничеству



10 октября 2019
Оптимальная маршрутизация для доставки стройматериалов
Доставка стройматериалов является, пожалуй, наиболее сложной для маршрутизации, и связанно это прежде всего с тем, что доставляемая продукция имеет различные характеристики по весу и объему.
Подробнее

15 марта 2019
Ирина Новикова – новый Генеральный директор «GEFCO Украина»
Группа GEFCO сообщает о назначении Ирины Новиковой на должность Генерального директора «GEFCO Украина».
Подробнее

13 марта 2019
ZAMMLER GROUP святкує 12-річчя!
Сьогодні виповнюється 12 років українській логістичній компанії ZAMMLER! Компанії, яка першою з вітчизняних логістів почала надавати послуги фулфілмента і першою вийшла на міжнародні ринки!
Подробнее
НОВОСТИ


13 апреля 2017
Укрпошта презентувала свій оновлений бренд

«Укрпошта» презентувала свій оновлений бренд, що поєднав досвід та сучасність. Відтепер основним візуальним символом «Укрпошти» замість крилатого конверту поштовий ріжок, який, підкреслюючи символи поштової служби, трансформується у значок геолокації - пін. Візуальний символ - це компас, який вказує напрями відправлень у різні сторони світу.

Нову концепцією бренду розроблено рекламною агенцією Saatchi&Saatchi Ukraine для компанії «Укрпошта» безкоштовно. Додатковим слоганом компанії стало гасло «Здатна дивувати!», розроблене креативною компанією «Мічурін». Однією з несподіванок презентації був виступ піаніста Євгена Хмари.

«Укрпошта» - це величезна соціальна offline мережа, що об'єднує українців у всьому світі, величезна частина України, яка поставила собі за мету змінитися. Ми як українці маємо докладати максимум зусиль для розбудови нашої держави. Саме тому ми з гордістю долучилися до цього процесу, інвестували свій час, знання та досвід для того, щоб ці зміни були кращими», - зауважив креативний директор Костянтин Шнайдер.

«Ми активно працюємо над вдосконаленням послуг, розробляємо і вводимо нові, змінюємо та перебудовуємо виробничі процеси, намагаємось повернути втрачені позиції на ринку. Такі зміни неможливо реалізувати повною мірою без змін у свідомості як наших працівників, так і клієнтів. Розробка нового корпоративного стилю і бренду є такою ж необхідністю для процесу трансформації компанії, як оновлення автопарку чи корпоратизація підприємства», - зазначив в.о. генерального директора ПАТ «Укрпошта» Ігор Смілянський.

Цікаво, що оновлений логотип з'явиться не одразу на всіх відділеннях, а лише на тих, які відповідатимуть новим стандартам якості обслуговування «Укрпошти».  

Просмотреть архив новостей






Версия для печати  
На первую страницу  
Контактная информация  


 
Логин  
Пароль
Регистрация
Забыли пароль?
Вы не авторизированы,
пройдите авторизацию
Логистический оператор
Транспортные биржи
Таможенные брокеры