всеукраинский информационно-аналитический журнал, посвященный вопросам оптимизации логистических процессов
Новости О журнале Подписка Реклама Доска объявлений
Контакты Партнеры
 

 
 
Свежий номер
Архив
Электронная версия

Письмо редактору
Фоторепортажи
Реклама на сайте


Тема для обсуждения

Авторам
Приглашаем к сотрудничеству



10 октября 2019
Оптимальная маршрутизация для доставки стройматериалов
Доставка стройматериалов является, пожалуй, наиболее сложной для маршрутизации, и связанно это прежде всего с тем, что доставляемая продукция имеет различные характеристики по весу и объему.
Подробнее

15 марта 2019
Ирина Новикова – новый Генеральный директор «GEFCO Украина»
Группа GEFCO сообщает о назначении Ирины Новиковой на должность Генерального директора «GEFCO Украина».
Подробнее

13 марта 2019
ZAMMLER GROUP святкує 12-річчя!
Сьогодні виповнюється 12 років українській логістичній компанії ZAMMLER! Компанії, яка першою з вітчизняних логістів почала надавати послуги фулфілмента і першою вийшла на міжнародні ринки!
Подробнее
НОВОСТИ


16 февраля 2012
На ринку вантажоперевезень залізничним транспортом діятимуть договірні відносини як у бізнес-середовищі
Укрзалізниця продовжує розробляти чіткі критерії роботи з експедиторами та планує залучити до цієї роботи вантажовласників. Про це повідомив Генеральний директор Укрзалізниці Володимир Козак.
"Базові вимоги нам зрозумілі вже зараз. Так, кількість цих компаній буде обмежена, їх комісійні також будуть чітко регламентовані, чіткі вимоги до незалежних гравців ринку повинні бути встановлені в будь-якому випадку для мінімізації технологічних і операційних ризиків. Це не наша вигадка чи примха, уся Європа пройшла через цей шлях", - повідомив Володимир Козак.
Також Генеральний директор Укрзалізниці зазначив, що усі компанії, що відповідають необхідним умовам та готові працювати в нових умовах можуть виходити на ринок і працювати з вагонним парком держкомпаній: їм будуть надані рівні права та рівний доступ до інфраструктури.
"Наслідком довготривалого дисбалансу між тарифами УЗ і приватників стала поява цілого класу експедиторів - посередників, що брали значну винагороду тільки лише за надання доступу до дешевого парку вагонів Укрзалізниці. Дотувати посередників, які просто користуються нашим дешевим вагонним парком, Укрзалізниця більше не має наміру, занадто багато часу та засобів і так були раніше витрачені даремно. Нині діятимуть нормальні договірні відносини, прийняті в бізнесі-середовищі та відповідні чинному законодавству: тристоронній договір між державною вагонною компанією, українським транспортно-логістичним центром і вантажовідправником, з чітко описаними правами й обов'язками сторін", - розповів Володимир Козак.
Просмотреть архив новостей






Версия для печати  
На первую страницу  
Контактная информация  


 
Логин  
Пароль
Регистрация
Забыли пароль?
Вы не авторизированы,
пройдите авторизацию
Логистический оператор
Транспортные биржи
Таможенные брокеры